baner blog odszkodowania po wypadku

Odszkodowanie za koszmarne wakacje. Poszkodowani wczasowicze wygrali z biurem podróży.

Odszkodowanie za koszmarne wakacje. Poszkodowani wczasowicze wygrali z biurem podróży.

0 Comments

Nadeszła jesień , a wraz z nią do Kancelarii KDRO.pl trafia coraz więcej klientów niezadowolonych z usług turystycznych biur podróży .

Trafiła do nas grupa turystów, którzy to wykupili  w biurze podróży wczasy w opcji all inclusive na Riwierze Tureckiej. Turyści wykupili pobyt w hotelu oznaczonym 4 gwiazdkami. Zgodnie z ofertą biura, w hotelu miało być zagwarantowane menu dla dzieci, w pokoju miał być barek z napojami,  klimatyzacja i inne udogodnienia.

Po przyjeździe do hotelu turyści oczekiwali ponad 6 godzin na przydzielenie pokoju. Jakież było ich rozczarowanie, kiedy okazało się, iż po wielogodzinnej podróży i oczekiwaniu na pokój,  trafili do brudnych, zaniedbanych bungalowów, bez klimatyzacji, sejfu, mini baru  i widoku na morze. Ponadto turyści odkryli w pokojowej łazience karaluchy.

Wszystko to, co było obiecane w umowie i ogólnych warunkach uczestnictwa nie zostało dotrzymane przez wykonawcę usługi.

O fakcie tym został poinformowany zarówno rezydent, jak i pilot wycieczki, który był odpowiedzialny za właściwą realizację usługi. Turyści sporządzili obszerną dokumentację z pobytu na okoliczność nie wywiązania się z zobowiązania przez biuro podróży.

Po powrocie do Polski turyści zareklamowali usługi u operatora, żądając zwrotu poniesionych kosztów pobytu na wakacjach, jednakże spotkali się ze strony biura podróży ze zdecydowaną odmową spełnienie jakichkolwiek roszczeń.

Kancelaria  KDRO.pl podjęła się poprowadzenia sprawy o odszkodowanie za zmarnowany urlop.

Sprawa okazała się bardzo prosta: opisane zarzuty czyli standard hotelu, który bardzo odbiegał od określonego w umowie zostały poparte dowodami: dokumentacją fotograficzną, filmem oraz oświadczeniami świadków.

Kancelaria KDRO.pl wniosło w imieniu poszkodowanych pozew przeciwko biurze podróży. Już na pierwszym posiedzeniu Sądu doszło do pozytywnego rozstrzygnięcia dla klientów Kancelarii poszkodowanych przez biuro podróży.

W szacowaniu wysokości strat  bardzo pomocna okazała się tabela frankfurcka, którą można znaleźć na stronie  Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

0

About kdro.pl

Może Cie również zainteresować:

Zostaw komentarz

Twój adress email nie będzie upubliczniony. Wymagane pola są zaznaczone *

dwadzieścia − 14 =